04 okt.

Värvimaailma argipäev

Alustasin oma väikese kunstistuudio rühmaga – kohal oli kolm toredat tüdrukut, kes õpivad teises klassis – loomingulised ja energilised. Tegime esimese tööna soojenduseks ja nii öelda sisse elamiseks mõnusa sügismeeleolu värvikate lehtede ja kirju-mirju kompositsiooniga. Maalisime Stockmari akvarellidega, millest kasutasime kuut põhivärvi valikut: sidrunkollast, kuldkollast, kinaverpunast, karmiinpunast, ultramariinsinist ja preisisinist. Samuti kasutasime töös ettevalmistamisel Stockmari vahakriite. Märgadele akvarellipindadele raputasime näpuotsaga soola ka, et saada vahvaid mustreid värvilistele sügislehtedele. Täna teises tunnis maalime veel peene pintsliga elegantsed leherootsud ja meie sügismaalid ongi valmis.

Samuti võtame ette oma kunsti õpperaamatu kaane kujundamise. Plaanis on juba uus värvikas ülesanne, aga see jääb järgmise nädalani saladuseks. Kui lastelt-vanematelt loa saan, siis panen meie pildigalerii ka varsti siia üles. Toredate kohtumisteni joonistades-maalides. Tunne südames on rõõmus, hea on lastega maalida ja meisterdada.

k17

Tagasi üles

2 thoughts on “Värvimaailma argipäev

  1. Minu nimi on Reet ja ma olen üks meist , kes lõpetas kursuse “Aastaring lasteaias” Tartus, sel sügisel. Tahan öelda tuhat ja üks tänu ( ja ikka puudu jääb). See on seletamatu, kirjeldamatu, aga olla kõrval, ahmida õhku, püüda järgi teha ja saada  tulemus, mis ületab kujutlusvõime…, et minagi tegin.  Ma väga tänan…  Kujutage ette, kuidas ma Teie õpetatut kohe usinasti üles maalima hakkasin – isegi lapsed (2a.) said aru ja kolleegide hulgas, kes juhtusid rühmast läbi minema, tekitasin maalingute ülespanekuga AHH(AA) efekti. Ma ei olnud kade ütlema kus kursusel ma käisin ja kes mind juhendas. Tänan veel kord ja ühtlasi palun viimast,  maalingute konspekti sügisest.
    Reet

    • Suured tänud soojade sõnade eest. Loodan, et lastele on Teie maalimistuhinast edaspidigi veel palju rõõmu:)
      Anneli

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga