Ostukorv

Ostukorvis tooteid ei ole

Täna maalikoolis 55 – joonemängud

‘Midagi nii šehvi pole ammu näinud. Esimene katsegi tehtud ja ajupoolkerad on juba proovile pandud. Jätkan!’ kirjutas Kai.

Kai jagas ka ühe oma mitmesuunalise nimepeegeldusega katse. Katse tulemus on tegelikult täiesti super ja väärib kõigiga jagamist. Nime kirjutamist erinevates suundades tuleks käsitleda kui erinevate laineliste joonte süsteemi, mida saab peegeldada ükskõik millises suunas nagu ka ükskõik millist joone- või kujundivormi. Ajule paras pähkel, silma- ja käe koostööd arendav ülesanne ning peamine, sellist laadi pusimised võimaldavad jooksvate müramõtete pausi, suurendavad keskendumisvõimet, kasutegureid on veelgi.

Olen hetkel tööl Püha Johannese koolis, see võtab omajagu maalimise aega vähemaks, kuid annab tagasi hoopis teisel moel. Nimelt, meie kooli noor ja andekas matemaatikaõpetaja Priit on minuga samal lainepikkusel, oleme pikalt vestelnud ja erinevaid ideid arutanud.

Aina põnevamaks läheb. Ta on 6.klassi matemaatikatundides koostanud ülesandeid Piet Mondriani maalide põhjal jne jne. Minu jooneraamatu juurde leiutas ta kiirelt meandritel põhineva matemaatikaülesande, mida õpilased vägagi loovalt lahendavad.

Kui kord tuleb jooneraamatu kordustrükk, siis teen sinna juurde kindlasti Priidu ülesannetega lisalehed. Koostame koos hetkel matemaatiliste loovtööde ja ülesannete näitust. Kindlasti jagan tulemust ja fotosid kui näitus ilmet võtab.

Seni aga soovitan kõigil jooneraamatusse süveneda ja katsetama hakata. See on üks põnev teekond. Kas peaksin taas sisse seadma matemaatilis-kunstiliste tööde rubriigi? Sellise nagu mul eelmises blogis oli? Jagama teiega erinevaid ülesandeid, mida olen õpilastega teinud. Andke kommentaaridena teada, kas oleks vajalik. Ikka inspiratsiooni ja edu soovides!